Saknar

Nu sitter man här vid lille bros dator kan man säga att de är, där man jämnt satt dag ut och dag in. där man hade alla bilder på & all musik, så sitter och kollar lite på bilder, oj vilka minnen de finns verkligen.
jag vill verkligen ha sommar igen, att jag och malin ska dra oss ner till göteborg och träffa allt folk igen. man saknar liksom Felicia, zebbe , alle  & lite mer gött folk . men vi var ju mest med dom ja nämnde med namn eller dom man saknar mest . 
Alla Göteborg bilder upprepas som minne. som tur så kommer felicia snart hit tror jag. och " lilla" zebbe  ville med hänga med men hade inga pengar så jag lovade att ja skulle komma någon gång i okt :D
ja saknar er bara så mycket <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0