Övernattning :D

Idag började min dag med attja gick till min apu plats, där var väl lite oturs dag för en del då, utan mig xDmen  ajja .efter apun så tog ja hand om halle.han vilar på onsadagar så myste lite med han. puttiputt .
sen gick ja hem och gick ut med nemo.  och dö möte ja mamma halva vägen. sen när vi kom hem så käkade vi . mums, ja var verkligen jätte hungirg?!! .
sen allt efter detta så kollade ja efter en buss och sedan tog ja bussen hem till linnis. fett nice allså.
hon hämtade upp mig på moppen och sedan åkte vi till henne polle. då hon lånade en stor häst som var 21 år så ja kunde hänga med henne ut i skogen runt 9 till 10 . de var mysigt allt!^^ hahhaha .
sen åkte vi hem till henne och vi missade idol .. fyfan `^^.men ajja sen satt vi oss vid datorn . jag sov hos denna brud allså om ingen att fatttat de än då.;)hahhaah .men de var allt skoj.klockren mamma har hon,hon pratar danska tror ja ? xD  . men ja fattade faktistendå:D(I) SMART
pussspå denna dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0