Nyströmskaskolan

Heellu nu siitter jag på mammas skola och kollar på när hon jobbar. jag har ju allt studiedag och ska ju åka in till stan med mamma. så jag gick ner hit en stund och väntar tills hon slutar . hennes skola ligger allså i sörping där jag bor då om ingen häller viste om de. så jag fick allt en egen dator att sitta vid då. så jag kan blogga lite. min morogon har båda vart lung en galen xD tihihih men ajja inget mer vetande. eller hur man ska säga.
men jag och mamma ska iallfall åka in och köpa ett par nya ridbyxor som är i kingsland & en tröja som är kingsland då . sen kanske ett par rödstävlar till mig som är MB . jag har ju svarta men vill ha röd.
men nu ska ja ringa ett samtal
. pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0