NU SKA JA...

Ni ska lilla ja bli nyttig allt. eller försöka allt. jag äter ju faktist inte något godis/ chips mer.
liksom chips som jag alltid nästan jämnt åt, men usch neej vad äckligt de är nu! .jag äter faktist inte pizza för de mår jag inte bra av( inte käkat  pizza på jätte länge ) . och Donka maten som är så god ska ja med sluta äta. kan väl hända ibland att ja kommer äte de.men nae typ slut med de med .

Och ja ska faktist börja ut och springa igen. något fel på mig ?
juppp lite kanske tycker ja. heheh
men får se vad som händer^^ detta kan ju bara vara något ja säger nu



Kommentarer
Postat av: Jocke

Lycka till gumman ;)

2009-10-04 @ 10:44:08
Postat av: Adam

Hhahhaha lycka till :D

2009-10-04 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0