NORDSTAN / miss you

Nu sitter jag här och pratar med malin G som har nyss vart i göteborg med hennes pojkvän, mysiigt. jag blir faktist lite svartsjuk på henne när hon berättar de. jag saknar verkligen göteborg, de är ju sjukt fint verkligen. de finns verkligen allt där. tyvärr så finns de inte så mycket hästgårdar. menmen ,. och alla som inte vet vad Nordstan är själva centrum & de är SORT. och där finns de allt minnen. SOMMAREN -09 ! .
och jag pratade med felicia i tele med, och hon var i nordstan då tror ja ? , åh då vart ja lite grinig på henne. då sa ja allt, men ja är i söderköping. då började hon skrtta åt mig , men konstigt att inte hon gjorde de då hehehhe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0