Nice dag .

Sorry ja vart lite frånvarande här, men haft lite fullt upp då . men ajaj nu är jag här =D
idag ringde klockan 6 och ja försov mig inte idag som ja gjorde i går.  men ja var svin trött när ja vaknade, kände att ja verkligen inte ville gå till skolan , men jag steg upp från stängen och börja fixa mig.
Började halv 9 som alltid då . vi gjorde verkligen inget idag kan man säga, vi satt och pratade om APU . sen vid 11 så slutade vi. Asså snacka om att onödigt att gå till skolan idag .
men jag och ankihh tog bussen vid halv 12 och sen gick vi till ramunderskolan, våran gamla skola som vi båda gick på då. vi träffade på lite lärare som själv klart hade saknat oss ,. vi som alltid pratade på lektion,.  
men ja letade efter Robban som hjälpte mig i matten så lilla ja fattade (I) :D och ja sjöng för han med som han fyllde år :D  så GRATTIS  Robert =D.
Efter vi pratade klart med han så drog vi oss hem .
ovan att gå en anann väg hem än vi brukar göra nu! ..
Gick hem och åt lite sen ute med hunden och sen till stallet och tog hand om Halle & Hillma ,. syster kändes sig lite hänig idag , självklart ställer ja upp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0