Morgon inlägg/ hej alla läsare

Gormorgon, här sitter jag och väntar in till jag ska gå till bussen. jag gick upp halv 6 i morse är man inte lite duktigt eller? hela morgen tills nu har jag lockat håret , sminkat mig, valt kläder in för dig och tagit på mig dom, ätit frukost och borstat tänderna ! det lägstar som tar tid är att locka håret. det blev väl så där tycker ja & ovanligt att se mig i lockigt tycker ja allt ,
idag blir de skolan snart då, träffa alla budingar ;) hahaha ,
efter skolan kanske jag går tar en fika på stan allt. sen blir de ta bussen hem och gå till stallet sen allt.

men måste allt ta på mig jackan och skor nu och gå till bussen. hörs senare
.P*USSS<3


Kommentarer
Postat av: Patricia

Och resultatet blev ju bra med ;) JÄTTE SÖT var du <3

2009-09-28 @ 23:30:23
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0