Lördag..

Vaknade idag av att min stora syster väckte mig. hum ja vart så glad över det verkligen, men hon frågade om ja skulle med in till stan. självklart så skulle ja de, de kan man inte motstå av.
så ja gick upp och käka lite frulle ,. sen gjorde ja ornign mig. vi var inne vid stan kl halv 1.
vi gick runt där en ganska lång stund. vi åkte hem vid 4 tror ja ? .
men ja kom hem iallfall med en vinter jacka, en bh & ett linne.
jag ska gå på stan på tors / fred nästa vecka. eller den  somkommer ju nu (I) :D smart man är ! .
då blir de massor kläääder. Wiiie

sen blev de stallet och tog han om halle. vi hade konditions träning idag.
sen red ja dressyr på hillma . det gick verkligen bra, tur hon mår bra igen och allt.
hon har vart lite förskyld. ¨

Händer ikväll?
jo ja skulle träffa mattias men ja kom hem så sent och de blir de en så liten stund att träffas.
men som tur så förstår han mig (a)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0