Just nu..

Hellu.
nu sitter jag här och tråkar. skulle ha åkt till mattias men var inte så! .
men skulle kanske ses imorgon istället. det vart sjukt sent att åka in och då hinner man inte träffas något som ja skulle åka hem inatt. så var nog bäst så här.
Så vad ja lilla jag göra nu ?
funderar på att sätta mig framför tv med mamma  & kolla på film, de är väl allt mysigt.
och kolla så klartom man har något att käka på, typ chips . hehehe!

och snart är de faktist skola, hum ja är nog har gått och blivit knäpp men de är faktist kul nu i skolan. jag hatade skolan förut, men nu fan längtar man lite!
Aja fråga inte vad de är för fel påmig.

men nu ska ja gå och kolla på tv,kommer in senare
pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0