Ikväll/ IDOL.

Heeej bloggen nu är jag vaken allt igen. min mamma väckte mig när idol började som ja sa till henne att göra de! man får liksom inte missa det för erik sjunger ikväll. han är så grymt bra.
så nu ska ja sätta mig framför tv och äta vindruvor. lite små gott ;)?


Efter idol / fyfan hoppas ni röstar på erik allså.
dom ja tror som går vidare ikväll är erik & robih tror ja han efter , mins fan inte,.
men dom hoppas ja med på! .
Erik är iallfall den bästa killen i idol i år tycker jag, han kommer komma långt om han går vidare.
som jyrun sa : Den nya flick idolen xD så sant så ! haahhaha ..

så nu ska jag bara sitta och vänta ca 1 timme tills idol börjar igen för då är de röstningen klart och får veta vilka som kommer med åch vilka som får tyvärr lämna idol för alltid kanske. så MISSA INTE DETTA ^^

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1235263&renderingdepartment=2.34558


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erik är bäst :)

fin blogg!

2009-10-04 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0