Getådalen ,

Hejsan idag har våran klass vart i getådalen och de var verkligen jätte tråkigt, jag ville hem redan efter en halv timme . jag klarar verkligen inte av skogen .har nästan aldrig sätt så många små djur :S! jag och ankihh fick sjävl klart panik och så.uschusch .sen pajade mitt knä ochså så kunde integå på ett tag . och vi slutade 3 men fan bussen kom inte förs halv 4, de gick enda till rece- centrum där fick ja sitta vänta påsörping bussen själv klart,men tur hade ja ankihh med mig.. och hemm resan var ju bäst då.

Somnade nästan på bussen hem, PINSAMNT!



jag och ankihh väntar på bussen till getådalen.



jag och ankihh i getådalen, jag har ej smink på mig !






Alex i våran klass fånga en fiisk :o:D den är sjukt stor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0