Hej bloggen / natt ,

Åh yes erik kom med, han är med i själva tävligen och han sitter självklart säkert.




 
men ajja nu ligger jag i sägen och lyssnar på musik & pratar ganska med med patty. hon är ju för söt allt, thihi<3
usch de är mörkt i hela mitt rum men ja orkar inte gå och tända. för de ska endå släcka den sen så. + så är jag jätte pigg men kanske inte så konstigt, som ja sov typ hela dagen efter skolan. jag var ju så trött så klart man somna, men när man är vaknar så mår ja fan illa:/? vet ifan men tror för jag sovit på dagen jätte länge sen när man ska sova nu så kan man inte de just nu då mår ja illa. men som tur så finns de folk man kan sitta och snacka med , mest killar faktist men dom är roliga dom allt .

Jaha jag funderar på att kolla på någon film som ja är pigg. då kanske ja blir lite trött, och somnar tillomed när filmen rullar om man har tur.

i morgon blir de iallfall NFK i skolan . !!

PUSSS<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Thiiilda fjortiskompiis <333, haha x)<3



ERIK <33

2009-10-01 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0