NU & DÅ ..

r är jag igen  och precis kollar klart på idol. kalle kom allt med men ville också attt eddie skulle också vara med, så hoppas att juryn tar in honom. jag fattar inte vilka som redan komit med själva idoltävligen men aja skitsamma.
shit vilket väder de är ute nu med :O! det regnar som bara den och blåser, usch asså men endå lite mysigt eller vad tycker ni. ? det är mörkt i hela rumet enda som lyssar upp är datankärmen. jag ligger isägen och lyssnar faktist på musik, jag har också gjort klart min engelska läxa.

idag har jag vart i skolan då & sen vart de stan med nannis. jag köpte en vitpenna (smink) & ett linne. men vet inte om jag ska lämna tbx linnet allså! har inget som passar känner jag här hemma. de är grå & svart  men endå konstigt.kan lägga ut en bild sen-.! .
sen vart de stallet och red dressyr på halle, han var båda jobbig och fin. men så äre liksom.
sen var ja med ankihh en stund efter mitt ridpass. 
hjärta till dig<3

men nu ska ja allt sova. pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0