kväll/natt snack.

Här sitter jag och lyssnar på musik och faktist prata med lite folk på msn & sms,de är fett nice allså^^^
jag älskar verkligen att sitta vid datan på kvällen/natten.det är liksom tyst i hela huset och man sitter vaken helt själv.
och jag måste igentligen gå och lägga mig snart, jag ska upp kl 5 påmorgonen.wiiiie jippi!^^
men tur så ligger ja i sängen redan, får inte bara somna med datan men ja är pigg nu så inte risk att ja somnar med datorn .

och jag är lite smått arg nu faktist, jag fattar inte vrf denna person håller på! låt mig vara om du in ville vara vänn med mig mer eller prata medmig , jag kan vara vänn med dig och prata men när du tar upp att ja förendrats och inte kan förklara hur och så. vet ja int evad jag ska säga till dig ? !! .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0