ARG

Nu blir jag ireterad, mina pengar på min mobil tog slut, vad ska ja ta mig till nu :O?
jag har alltid pengar på den och de är slut! visst har inte haft pengar så ja kan ringa men pengar så jag kan smsa comviq grattis, och de är SLUT .  jag får panik ungeför så känner jag mig ! ,
de bara bloppar in sms  nu och ja kan inte svara, ÅHHH ,
  så vad finns de att göra? jo jag måste gå ner till fix/willys och ladda på min mobil efter ja vart i skolan.
Ajaja stackars mina små vänner som skickar sms till mig nu , jag är ledsen att ja inte svarar^^ men hoppas ni läser de här sen.


Kommentarer
Postat av: evelina

svar: jo jag säger det hhi. :)

2009-09-10 @ 12:16:59
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0