7 september 2009

 nu ligger man här i sängen och och klockan är 01:19 på natten. ja kan verkligen inte somna, jag kollade nyss på en film och  efter filmen var slut så släkte ner i mitt rum för att försöka somna men nejnej de går själv klart inte "/ så nu ligger jag här och lyssnar på musik i mörket! .. jag har lite ont i magen men de som mest jobbigase är att ja har ont i kroppen , typ musklerna i händerna. de som mest gör ont är vid tummarna och neråt där. usch usch ! jag vill att de ska vara en helt vanlig skolvecka ,. tråkigt med APU faktist. men ja ska inte ditt i morgon så blir nog ons om händerna är bättre. känns som jag kan inte hålla i saker.
men nu ska ja fösöka sova lite igen . stänga av datorn och bara slappna av.
hörs i morgon eller Aha de är väl en ny dag redan för länge sen utan de är ju den 8 september 2009 nu!
men ajaja pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0