YEEES!

fick nyss reda från mamma att jag ska få färga mitt hår och klippa mig på måndag, snacka om att ja vart glad!
jag haft mkt på sista tiden att göra de men nu gör ja de på lovet och de ska bli min vanliga snygga färg och det är RÖDBRUNT, saknar verkligen mitt hår som de var förut. men nu ska de allt bli så igen .äntligen allså.
hoppas ni kommer att gilla de, jag lovar jag kommer att fota så ni ser. men sja fixa håret på måndag men är ju bara  3 dagar kvar.




HÄR FÅR NI EN BILD PÅ MIG PÅ AVSLUTING MIDDAN NÄR JA SLUTADE 9:AN, SÅ SÅG MITT HÅR UT FÖR!

eller de syns ju inte så mkt, men de är rödbrun men inomhus blir de svartxD

Kommentarer
Postat av: Linnssy

Du har sjukt fint hår & kommer bli kul att se hur de blev sen (:

2009-10-22 @ 22:18:37
URL: http://linnessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0