Tors kväll / SOOOVA

Som jag sa att ja húnit med massor idag är ju att jag har bart i skolan sen stallet ( mitt stall) sen träffade jag altt ankihh på kvällen. vi kollade på film och sen satt vi oss vid datan och kollade på dö gamla bilder hom hade på sin data. lite skoj allt. satt och ass garva iallfall.
det var allt skoj att träffa dig utan för stallet & skolan. tag sen vi gjorde de även vi ses varje dah =D <3






Nu ligger ja i sängen och ska faktist sova. är verkligen sjukt trött. är ju allt en ny dag i morgon med + att de 'är fredag.! kan jag sova när jag kommer hem. Om jag inte ska till stan på kvällen och träffa än Eller så drar jag på fest ? Hum får se vilket jag väljer. beror på vilka som kommer på festen . men ajaj de får ni se vilket ja väljer.
men nu ska jag sova .pussss<33




Kommentarer
Postat av: lina

ööh jag har ny blogg nu så du vet :D

2009-10-09 @ 14:28:54
URL: http://pimpinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0