Thilda / sjuk :/

hej bloggen, idag blir de ett sent inlägg. kan inte säga så mycket som ja inte gjort ett skit idag .
jag vaknade vid 6 för klockan ringde då. men ja mådde piss så ställde på kl vid 7 istället för se om ja mådde bättre sendå. när klockan ringde så mådde ja inte alls bra då häller . så tog en panodil och pratade med mamma  och sen gick ja och la mig i min säng . mamma sjukamälde mig! .
jag vaknade kl 1 på dagen,.OJOJ ,^^^då vart de lite frulle framför tv. sen gick jag tog en duche sen vart de att lägga sig isängen igen och kollade på oth " one tree hill" om inte alla vet förkortingen.
jag har bara legat där sne idol började. och nu är de paus sån här lång paus .
så då satt man sig här allt . så nu väntar jag tills de ska börja igen.





Kommentarer
Postat av: Kim

Krya på dig thilda:D

2009-10-03 @ 23:39:16
Postat av: Lollo

du har så himlas fina ögon :)

kan ja få dom xD ?

2009-10-04 @ 10:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0