Svar på frågor ^^

NI SOM FRÅGAT OCH NI HAR TYÄRR INEN BLOGG SOM JA KAN SVARA SÅ SVARA HÄR.


Till Lisa:
din fråga var så här- Hur fick du bort din acne ? jag har aldrig haft något problem med min hud, visst kan de vara något ibland men händer verkligen sällan. hur jag gör för att inte få finnar- jo jag tvättar bort sminket noga dagen innan, sen gör jag faktist inget mer. alla använder krämer eller så men NOPP inte jag allt.  jag har en bra brunkräm som ja änvänder där får ja inga finar av.

Till klara: din fråga var så här - varför rider du inte längre? Jag rider varje dag på min polle, bara jag inte skriver de varje dag som jag tror alla vet att jag tar hand om min häst, hästarna för mig går allitd i första hand faktist. Ett intresse jag älskar.

Till johanna : din fråga var så här- Varför gör du inget på dagarna? Jaha du, En del dagar finns de helt enkelt inget att göra. Vissa dagar gör jag saker. jag tillbringar mycket tid hos min häst där jag älskar att vara.
Men jag hinner inte med allitd att göra saker på veckorna mest mina helger där jag gör saker. & nu är de lov med så då händer de saker.

Till jenny: din fråga var så här- Är du kär i någon nu?  jag kan säga att ja har känslor för en person. men kan inte säga att man är kär än.men skulle kuna bli. (:


TACK FÖR NI FRÅGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0