STAN ^^

Heejsan bloggläsare. idag har jag tillbringat min dag med värdens bästa linnis, jag vaknade kl halv 9, fattade inte att ja vaknade så tidigt på en lördag , menman så är de ibland. jag gick iallfall upp och käkade fukost. mums^^ tihih.:)
sen tog jag allt en duche. när ja kom ut från duchen så ringde linnis.
satt och pratade med henne ett tag och fick allt ett gott skratt på läpparna.
sen började jag göra ornig mig. ja tänkte locka mitt hår och allt, men de hann inte lilla jag med så fick slänga på mig kläder och satt upp mitt hår i en liten boll lite snyggt allt. sen gick ja till bussen snabbt.
när jag kom till stan så fick ja vänta på henne ca han halv timme som hon åkte moppe.
sen kom hon allt. då gick vi allt på stan och hade de svin kul verkligen, jag köpte faktist två saker dirket när vi kom in. Två stickade tröjor/kofta, ett par legings. ett par skor,smycken^^ de blir med nästa vecka som kommer allt !:D .
linnis köpte en likadan stickad trörja en av dom. en tjocktröja & ett par skor. missa ja något ?:D .

sen gick vi och käkade. ja tog en tacotalrik- det var grymt länge sen ja åt de.så jag självklart tog de. linn tog något sallad såg inte häller så dumt ut.
 träffade och såg lite folk på stan, skojjigt :)

En helt underbar lördag med bästa linnis.<3

pusss<3


Hade de linnet på mig idag! .



Hon hade med min still idag, håret i en lite boll, haha snacka om slappa vi var.




lite dålig bild kanske, vill ni ha bättre så lägger ja ut! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga klädeR:D

skulle vara kul att se dig ha dom på dig

2009-10-03 @ 23:35:11
Postat av: Emma

vart har du köpt ditt vita linne? tycker verkligen om de. tyvärr har ja inte skaffta någon blogg.

2009-10-04 @ 10:28:16
Postat av: Linnis

Det va riktigt kul du gumman ;D måste göras om.. puss på dej <333

2009-10-05 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0