Söndag! .

Hejhej bloggläsaren . sorry att de inte hänt något skoj i helgen . inte så jätte kul att läsa! men har ju vart sjuk och de är ju alla tyvärr. om bara allt sjukdomar kunde försvinna , skulle inte livet bli bättre & enklare? det tror ja faktist eller de kanske inte skulle bli de . Ehh ja vet inte , men vill inte bli sjuk på ett tag längre,. men iallfall ja vaknade kl 9 och åt lite frukost. duktigt !
sen tog på mig lite kläder och traskade mig till stallet. vi hade arebetsdag där . alla som har hästar där var tvyngen att vara där, jag hatar verkligen arbetsdag , ja är för trött för att jobba (a) laaaatt javet .
men var klara vid ca 2 då gick ja fasen hem . Tsss


nu sitter jag här och slappar framför datan & lyssnar på musik.
pratar med allt gött folk. jag har faktist städat mitt rum. DUKTIG FAKTIST !^^ =D
damat och shit ,. ojoj säger jag allt .
sitter och funderar på när ja ska dra mig till stallet igen och rida på halle. tror ja ska göra små hoppövnigar.
lite styrka, som är skit bra för alla hästar /ponnyer, !
men dra mig nog upp dit om en 1 timme skulle ja tro .



Får bli en bild på mig och griga. NFK häst, sjutk trevlig, skulle kuna köpa henne om kunde mer i hoppnigen, syster tycker också om henne massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0