Söndag, tråkkigt^^

min dag idah! vart ska man börja ? kan ju säga att jag städade mitt rum direkt när ja vaknade, jag rensade kläder också-såg att ja behöver köpa in lite nytt,men ja har väldigt mkt kläder kan ja säga. efter ja städa klart så slappa ja framför tv^alltid trevligt de. ...
Man kan säga att min dag har vart lungt ochså,men så är de nog för alla på en söndag ?
ja kan säga att jag hatar södagar för då kan man inte hitta på något skoj för de är måndg dagen efter de betyder att de är skola" men som TUR så går jag /vi denna vecka sen är de lov. snacka om niice. vsf ska alla hitta på då?
själv ska man umgås med massa folk. felicia kanske kommer hit med men de märker vi.



som ja sitter vid min gamla data får de bli denna bild,sorry .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0