seg dag men endå¨bra.


Hej bloggen ;D
idag har jag allt vart hos frisan, jag fick sitta där i 2½ timmen^^ fyfan säger jag men älskar när någon håller på med håret så gjorde ju endå inte så jätte mycket.jag vart nörjd, färgen vart också bra. Älskar mitt rödbruna hår, de är liksom jag.Êfter frisan drog jag hem direkt och tog på mig stall kläderna.
Red på min bussiga häst. han är ju allt för söt.
sen när jag var klar där vart de bara hem och ut med huden. skulle åkt in till stan och träffa jonny & erik. men min mobil dampar så får inte tag på någon just nu!. kanske dags att lämna in den.hahah

så min kväll ser ut idaag att jag ligger framför tv och slappar. de var ett tag sen jag gjorde det faktist.
känner att ja behöver de.
Pusss<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

När kommer bilderna på din nya frisyr ;)?<3

2009-10-29 @ 09:47:01
URL: http://amtrysberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0