NU/ planerar.

Nu sitter jag här och lyssna på musik ( Ciara-get up ) fick de allt bli just nu.
den låten är med i step up" dans film " om ingen viste om .
men sitter inne på msn också och pratar med petter & ankihh mest faktist.
Ankihh jag planerar in för i morgon,  hon ska fota mig i kläniing och valiga kläder & jag ska allt fota henne med då,. men ja är inte världens bästa fotograf så då utan de är ju ankihh .
Det ska allt bli seriiösa kort denna gång . allt är planerat och bra nu!
Bilderna kommer upp i morgon någon gång under dagen.
 NICE NICE DÄR ;)<3


Kommentarer
Postat av: isabell

Höru thilda, när ska vi allt se, saknar dig<3

2009-10-29 @ 09:51:15
URL: http://isabelltenselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0