NFK idag / tors

Hejsan alla bloggläsare, idag jag hunit med massor :O! helt otroligt jaag vet.
först vart det skolan då & som alltid nu i två veckor vill jag inte gå upp för sängen (a) det är så sjukt att få ligga kvar , skulle kunna ligga där hela dagen.
men jag gick upp iallfall^^ tog på mig stallkläderna och gick och käka frulle. sen tog ja på mig jacka & skor och gick allt hem till ankihh.
vi tog 459 in till NFK.
jag gjorde mit prov( hästensdelar) det är 51 man ska kuna för att få alla rätt men jag fick fan bara 41, lite sur ja vart då ! , uschusch får göra om den då . kul! NEEJ ;) .
men vi hoppade idag på lektionen, självklart red jag på världens bästa Griga, hon är verkligen världens finaste lektionshästen där . LÄTT ^!
det gick verkligen svin bram hon är lite vinglig i´sig hon är inte så gamal. men gör inget ;D


¨










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0