Min dag..

Hejsan allihoppa.'
Idag har jag allt gjort mycket faktst.
först vaknade jag runt 10 och gjorde lite frukost till mig och satt mig farmför tv stax efter de vart de stallet.
det var kanppt några där men ja träffade nannis.
mockade och fixa mat åt halle & sen tog jag in han från hagen .
sen började ja fixa ornign han och sen gick jag in i ridhuset och skulle hoppa.
Han var lite bussiig men det gick allt bra faktist. duktig ponny (:
seen vart de hem och käka.

Fixa ornign mig efter allt detta och drog in till stan, jag tog allt bussen någon gång vid 3 och där inne träffade jag jonny & erik. aldrig träffat erik förut men han var allt jätte trevlig och rolig, sånt killar man . tss
sen kom linnis och två tjejer tilll. så hängde med dom. vi gick på stan. de var allt trevligt. Sen tog jag och linnis bussen 116 till rese och där träffade vi på nannis och macke?..Vilket minne jag har,kommer inte ihåg vad tjejerna hetet ens bra thilda bra!. men vi satt och vänta på bussen 441 hete den tror ja .. Ehh vet i fan vi tog en buss hem till henne iallfall.
när vi kom hem till henne så kollade vi på tv i ca 1½ timme, sen palla vi inte mer och tog moppen till hennes polle fixa den och ja skrittade på den . den är så gulig allt.
sen körde hon mih till holmstad hållplats. sen vart de hem. kom hem vid 10 och åkte till stan vid typ 4 . 

ja köpte faktist en sak på stan . ojoj!
men en pannband med roset.





Dagens köp idag,39 kr  -
så himlas  gulligt tycker jag allt.

 Dagens köp i går, 34 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0