Min dag i dah !

Jaha först skolan då, på bussen träffade ja Eve faktist, fyfan vad länge sen ja träffade henne. men de var riktigt kul. - (http://hottemptations.blogg.se/) kolla in hennes blogg med sara & matilda.
Skolan var seg som tusan, uschusch.!
sen efter skolan vart de hem och slappa lite sen drog ja till stallet vid halv 6 tog hand om halle & hillma.
tränade dressyr på hillma, sjuk fin var hon verkligen.
sen hem och ducha nu sittr ja här som ja gjort en stund då. ska allt lägga mig i sägen, burkar liggga isägen med datan på kvällarna men vart inte så ikväll-. men ska iallfal dra mig och krypa ner i sängen och kolla på one tree hill.

Hoppas ni haft en bra dag, min hela vecka blir lite stresigt, men va fan ! hahaha <3

Godnatt<3


Halle & jag <3

Kommentarer
Postat av: Theres

Hejsan ja har tyvärr ingen blogg så du kan svara , men ja gillar din blogg. vill du skriver med om dig själv :)? kram theres

2009-10-14 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0