Min dag hitills

Hejsan bloggläsarna.
idag vakna min dag väldigt bra tycker jag. hum väldigt konstigt men så var de iallfall. jag var inte trött eller låg kvar i sängen utan gick driekt upp från sängen och började fixa mig. klockan var runt 6.  tycker ni det är tidigt? Tss, inte längre för mig.
sen när jag käkat frulle vart de att gå ut i de kalla vädret !.

Skolan idag var slappt kan man säga. ja hade sjukt ont i magen ett tag där men gick över sen allt.
kul att träffa allt folk efter helgen, har inte kunat tagit mig in till stan och träffat någon av dom som ja har legat hemma och sjuk . men denna helg ska ja fan ut och ska skoj =D , någon mer som ska ? 

på vägen hem sen på bussen träffade ja jenny. sprang in och köpte lite donka mat :O uppps! ja käka visst lite sånt där .. ja som sa att ja inte skulle, men ja skrev faktist också att ja kan göra de någon gång. tsss .
sen vart de träffa Linnis & Ankihh <3





'





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du var:O

2009-10-14 @ 21:40:29
Postat av: Elin

hejsan, ja tycker din blogg blir bättre & bättre. men skulle vara kul att veta mer om dig. kram elin

2009-10-14 @ 21:41:57
Postat av: Linnessy

Du är ju gtrymt söt:O :)

kan ja få allt på dig :)

2009-10-17 @ 19:31:09
URL: http://linnessy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dina skor :D

2009-10-17 @ 19:36:20
URL: http://camilll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0