Mantorp " Trav"

Hejjj !
idag har min dag vart trött och jobbigt kan man säga fast endå riktigt kul med NFK brudarna som jag gårm också i samma klass med.. men vi mötes kl 7 i nkp och sen tog vi en buss till mantorp, självklart var alla p.igga.
kom ditt och börja fixa i stallet och sånt,som man gör i alla stall! sen efter luchen så körde vi trav.
vi fick köra dom små djuren och en två andra fick köra en stor. men de var allt skoj. men jag fick sjukt ont i magen halva dagen också de var lite jobbigt faktist, ibland gick de över men sen helt så där kom de tillbaka!
på vägen hem så var alla sjukt trött, tillomed ja somnade på bussen. de var allt skönt. när vi gick av bussen så fick jag och ankihh springa till sörpings bussen. den höll på att åka men vi vinka som fan. PINSMANT ! sen hade lilla ja glömnt mitt busskort hemma med så fick säga att mitt kort hade gått sönder och fick ett nytt i morgon i skolan . duktig är ja allt. hahaah ,

kom hem vid lite efter 7 och då duchade ja allt direkt när ja kom hem & nu ligger ja i sängen och slappar,niicesom fan. lyssanr på musik & pratar med folk.
sen blir de one tree hill- kan inte bli bättre kväll en OTH<3

Bilder kommer från matorp.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Åhh tack så jötte mkt :)!

2009-10-16 @ 16:56:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0