LÖrdag :(

hejhej (:
 Lördag inlägg : idag vakna ja upp med lite feber :/ jag mådde inte så bra allså. ja var helt "borta" i huvudet. skumt. men ja tog lite frukost och la mig i soffan och kollade på tv samtidit ja åt. sen log ja där ungeför till 1 och sen tog ja på mig lite kläder och gick upp till stallet och mockade och gjorde hö påsar till halle <3
sen gick ja hem igen och tog en varm duche, efter de vart de krypa ner i soffan med täcke och allt. myssigt. kollade på one tree hill & lite allt möjligt av filmer. vart lite utråkad under hela dagen kan ja säga. var bjuden på fest både fred & lörd men kom ja då . neej !:S  men fest nästa helg självklart !!
så var min lördags kväll. spendera dagen med att ligga i soffan och slappa .

Pusss<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud vad tråkgit att du fick stanna hemma. men hoppas du kommer ut nästa helg :)

2009-10-14 @ 21:48:05
Postat av: Cissi

Nej vad tråkigt att du är sjuk på en lörd. hoppas du får gå ut nästa helg:)

2009-10-14 @ 21:54:02
Postat av: Linnessy

Jag hoppas du blir bättre snart allt :)

2009-10-17 @ 19:33:16
URL: http://linnessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0