LÄNGTAR SOM FAN.

Nu sitter jag och snackar med min party pingla, själv klart är de Adina.
vi pratar med varandra på msn och vi båda ska på rabins Utflyttinsfest, jagha tyvärr ska han flytta men inte så långt då. utan bara till norrköping men endå. Men aja jag & adina fixar lite vad vi ska ha med oss. de första båda tänkte på var en KAMRA! för ni vill väl se fest bilderna? . Liksom hur min kväll var (:? .
men festan bli väl inte av på 3 veckor kanske-^^ men läser ni bloggen så får ni ju reda på de. för ja kommer ju skirva när de börja närma sig!
Adina & jag är iallfall TAGGAD som FAAN.



Här får ni en bild på Adina, visst är hon för söt;)<3

Kommentarer
Postat av: A´

Kommer bli nice! helt klart alltså =) !

2009-10-17 @ 20:01:33
URL: http://adinaandersson.blogspot.com
Postat av: F^^

De klart man vill se bildern ;)

2009-10-18 @ 15:11:48
URL: http://www.metrobloggen.se/FeliciaHolm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0