JUST NU / datakunskap

Sitter i skolan och har datakunskap, vi har just nu lite rast faktist. men jag som sakt ja är verkligen inte smart i detta. Nannis & Ankihh får liksom hjälpa mig så ja hittar allt och gör rätt. Hum bra eller?  nej kanske inte så smart men dom är så himlas gulliga +  så ja kan göra de själv nästa gång som ja har lärt mig nu.
Vad händer idag allt gött folk?
själv ska man gå till stallet och rida, gjorde ju inte de i går. men efter de blir kanske de blir stan som de är fredag. Någon som vet en fest så ring mig då, Eller om de är någom som vill ses så får nu höra av er med.
Om de inte blir bio med mamma eller amanda T

men nu ska ja forsätta att jobba, så choo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0