Hej bloggen! .

Hellu nu sitter jag här.
idag har jag inte gjort något specielt. vakna kl 7 tog på mig stallkläderna, gick och käka frulle.
sen gick ja hem till ankihh , därifrån henne gick vi ner till bibban och gick på bussen där allt ( In till norrköping ) vi skulle till NFK idag då som ja skrev i går.
jag fick ta rida GRIGA, WOHOHOH fan vad glad jag vart då, en jätte trevlig häst kan man säga. lite vinglig ibland som hon inte är så gamal då.
sen efter NFK så vart de SRS direkt där ja har min ponny då . allså bussen tbx till sörping.
där red ja både Halle & Hillma .
Hoppade halle, fyfan vad de gick bra- älskar dig och kommer alltid göra de :')<3
red dressyr med hillma- det gick både bra och dåligt. men ja var nöjd efter detta ridpass som ja inte rider henne så ofta mer .

Min dag har bara gått ut på vara istall men så är mina Torsdagar, men de är gött . hehehe .

nu väntar ja på att idol ska börja igen.
Pussss på ankihh idag <3


Kommentarer
Postat av: ankihh

haha xd

filmen är bäst x'd

ska lägga in den på min blogg idaaaag :D<3

2009-10-02 @ 13:11:39
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0