Härligt dag

Nice Nice dag kan jag säga, träffade ankihh som jag skrev i inlägget i morse tror ja det va? .
Hon och jag gick ut i skogen och tog fram kramran och börja små fota lite, snacka om att de vart kallt efter ett tag. men bilderna vart faktist bra. Ankihh & jag kom på en sak när vi höll på att små fota- täk riktiga modeller, dom får ju göra massa saker som kan va svin kallt men dom är fan  duktiga att hålla snygg minner. Fyfan
men vi sprang ut i från skogen efter en stund, jävlar vildsvin som kom :S allså ja hatar dom!
men vi gick hem till henne och tog varm chocklad  som vi frös i hjäl.Mhum de var allt gott. vi satt där och snacka ett tag vid halv 6 så gick ja hem och bytta om till stall kläde och gickt till pollen, han var allt dukigt idag (:.

hade kvällfodringen idag med ^mindre roligt som sakt då! men ja var klar lite innan halv 9 och ja börja halv 8 tycker ja är allt snabb.
sen efter allt med stallet så drog ja ner till willys först och sen fix med Emma & ankihh.
Måste bara säga att de bli sjukt snabbt nu för tiden. blir ju svart redan förs kl 3 :O helt sjukt!

Bilderna kommer in snart från idag (:



bilden är taget från i sommras i Söderköpinh !-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0