Godmorgon``

Godmorgon allt gött folk.
här sitter jag nu i min säng och är helt slut asså ! jag hade morgon fodringen idag i stallet och gick upp halv 7- snacka om att ja var jätte trött verkligen. som stallet lektions hästarna har "kvarka" så får vi bara röra privat hästarna, och då tror ni säkert att de går mycker fortare men NEJ ! det tar lika långt tid , vi måste gå runt hela stallet för att komma til hagarna, Hum jätte kul vekrligen sen tar man bara två i taget. annrs brukar man släppa dom in i hagen . men ajja så 'är de. hoppas de inte är kvarka.
nu ska jag städa på mitt rum ( plocka upp allt ) men innan de ska ja ta och ducha. luktar ju häst hela ja ,Usch .! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0