Godmorgon

Klockan är 09:56 och jag har redan ätit frukost och städat på mitt rum, vakna värsta tidigt idag fyfan verkligen. men de kanske är bra? jag ska ju träffa ankihh vid 1 och då ska vi gå ut och fota lite smått skoj faktist.som sakt bilderna kommer upp! men innan ska träffa bussungen så ska ja hjälpa min mamma faktist. hon ska måla om köket idag , niice som fan kommer de blir, iför går fixade hon orniing hennes rum och pappas då. Inte illa allså! tss.  har stallet i kväll med också (jobba) men får se om ja går ut på kvällen. dagen har ju precis börjat.
men ska hoppa in i duchen lite snabbt innan jag hjälper till men pusss hej<3



Får bil en gamla bild nu .

Linnis , ankihh & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0