Fredag, :/

Heellu.
det blir en dag sen inlägg ( sorry för de) men i går kan man säga att det inte var min dag, för jag vakna att ja mådde piss , så jag somnade om till 7 och då var de ju inte bättre men jag gick upp endå och . tog på mig bara maskara :O inte brukar ja bara ta de. men orkade fan inte lägga ner tid . men åkte till skolan endå . för ja hade prov och de vill man ju inte MISSA :oo ! 
hela vägen till skolan satt ja och frös som bara den! + hela dagen förs jag ihjäl . men var bara jag som frös utan lilla linnis med. ^^

Porvet gick pisss !! .

Sen när jag slutade skolan tog ja ut pengar, syster skulle låna jag är ju så snäll att låna ut. (: .
när vi går till södertull så fick vi synd på alex som gick i vår gamla klass. Elller asså han gick på real men byte skola. men ajaja , det var jätte kul att träffa han, jag fick låna hans dator så jag loggade in msn lite fort. och ankihh var också med där.
sen tog vi bussen hem vid 4 och fick sitta i bilkö typ en halv timme! hum jipppi !:/ .

Direkt när jag kom hem så tog ja en varm duche, som ja frysit ihjäl hela jävla dagen,.
sen när ja kom ut ifrån duchen så ja jag mig isängen och sov en halv timme. sköönt !! 
sen vart de stallet jätte snabbt. sen hem i duchen igen och la mig i soffan och kollade på idol MEN jag somnade kl 9 hum skönt. då kan man säga att ja vart trött och inte mådde bra liksom.
det var min fredags dag/ kväll. jag orkade verkligen inget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0