För vackert<3

Nu är jag tilllbaka och precis läst en blogg som handlar om en bästa vänn som har gått bort.
det är många av hennes vänner som skriver om henne på bloggen de är så sjukt sorligt och fint verligen.
http://minneavtherese.blogg.se/ Theres som gick bort för några månder sen eller gick bort i sommras. R.I.P<3
jag känner henne inte men tycker att de är hemskt det somhar hänt henne.
hade de hänt de av någon av mina vänner skulle jag göra dant, skaffa en blogg om henne som ett minne.
jag skulle må jätte dåligt väldigt länge om men av mina vänner hade gått bort.
Usch kännas som jag ska snart börjar gråta när jag sitter och tänker om de . detta är hemskt allså.
Theres det är tur du har helt underbara fina vänner.


R.I.P<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

tank om det hade varit jag :O

2009-10-31 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0