Trevlig dag .

Hejsan bloggläsarna^^
idag har min dag vart på ett bra humör kan man verkligen säga, ett lende på läpparna hela tiden. det är så skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla underbara söta folk som man umgås med i skolan.
och det är kul att bea i våran klass börja "hänga" med oss för det gör du rätt i gumman.
efter skolan så gick jag, patty & bea till eber skolan^^ sen tåg vi spårvagnen ner till stan.
vi gick runt lite på stan och hade det trevligt, efter en stund så skulle patty & bea ta bussen hem, dom åker ju samma buss hem så då gick ja tbx till södertull och på vägen där träffar jag ceffa i stadium. så vi gick tillbaka med varandra till busshållplatsen.
där står vi och prata jätte länge tills nannis, linnis & ankihh kommer. det vart verkligen jätte kul att träffa han iallfall. jääte länge sen ja såg han. och han ville självklart åka samma buss som oss. han tänkte ta 459 men som vi inte åker den så åkte han med 450 istället.
på vägen hem till sörping på bussen vart sjukt skoj kan ja säga. hela bussen vad typ full och vi hördes på hela bussen, alla hörde vad vi sa, vi skrattade och skojade med varanda hela tiden , ajja man blir så när man åker med ceffa, stackars han.

men sen vart de stallet när jag kom tillbaka till sörping.
halle var lite galen när jag red i ridhuset men gör ju inget .








DAGENS MAT FÖR MIG I SKOLAN!

Kommentarer
Postat av: Patriia

Hahahaha, Efter skolan vare ja xD haha, underbart rolig dag D:<3

2009-10-05 @ 23:33:58
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0