Dagen / planering

Heejsan bloggen Eller alla bloggläsare ska man nog allt säga.
idag som ja skrev innan så var ja ute och joggade, så sant så sant. jag är allt duktigt, ska komma i lite form kännner jag, Hhahhaa ,.! men ja var ute ca 1 halv timme och mer skulle ja tro. vet inte mkt jag sprang nu, asså km och sånt skit. de tar jag en anann dag ,
men ajja jag är stolt !
nu sitter jag i min säng och pratar mest med felicia, Wohohoh säger mandå. sen lyssnar på på musik. och faktist smarar med martin & challe.
fan vad nära ja är på att packa en väska och åka ta bussen eller tåget till göteborg nu. för felicia bor ju där & martin med , dom betyder allt <3

jag och felicia planerar lite vad som ska hända på lovet. lovet är v 44 ^^ det är ju liksom snart. det är ju bra 4 veckor kvar tills dess.
ja kanske ska åka ner till henne några dagar sen kommer hon med mig hem , låter inte de nice eller ?
då kan ja tillomed träffa martin . alle & zebbe .

i morgon är de skola med. :/ jag är inte ens trött men jag känner att ja kanske borde gå lägga mig .
kl är ju bara 22:56 de är ju inte så mkt tycker ja. men  får se om de kommer in ett inlägg mer efter detta innan ja somnar. men annars säger ja godnatt pusss<3


Kommentarer
Postat av: Felicia

det låter ju super bra :D

allt som har med mig att göra är bra :D<3

2009-10-04 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0