Sjukt bra kväll<3

vilket praty!
inlägget fick bli lite senare inlaggt, jag har inte hunit med att skriva detta tidigare. men nu gör jag allt de.
Måste först tacka adina som bjöd mig ditt, du är ju för himlas söt gumman allt. festen vart  verkligen lyckad^^
jag och patty drog ditt i går iallfall med bussen vid 5 och bussen förde oss till  eversholm.
Runt 6 -halv 7 så satt alla brudar och små festa lite innan boysen kom.
Det var 14 st hos henne tror ja ? Säg till om ja har fel ! .
Det hände mycket skoj den kvällen, alla somnade kl 5¨på morgonen då var allt dricka slut för alla & alla var trötta utan patty & svante som tydligen satt och skratta åt alla som sov. HAHAHAHA . Killanrna var klockren kan man säga,aldrig träffat dom för men dom var roliga allt.
men det måste vi göra om.
PUSSS PÅ ADINA SOM FIXADE FESTEN<<3


Morgonen : jag vaknade runt halv 8 på morgonen och där efter börja alla andra vakna till men en del var redan vakna innan halv 8 :O helt sjukt men ajaja! .
vi städade ihop allt och sen börja jag och patty går i mot sörping 1 mil gick vi :O Hum helt sjukt allså.
de tog en 45 minuter för oss att gå och när vi allt var i sörping gick vi till VI&NI. det är allså en pizzaria. men de var stängt så då drog vi till fix pizzaria där istället och satt och vänta i en timme. där träffade vi på robin och han satt med oss när vi käkade pizza- Aa själv klart åt han med.
sen drog vi hem och la oss i sägen. BAKIS .. fyfan vad skönt . fan skoskav! ..men sen drog vi till stallet och fixa halle pojken. sen hem igen och la oss, Niiice<3

Bilder kommer nog från festen(hoppas ja) Men får bilder på när patty & jag går hem på morgonen kl halv 11 ..



Vi stanade också på hemköp och köpte godis. inte käkat någon frulle alls (y)




Kommentarer
Postat av: Patricia

Så Gryymt kul var det :D snacka om lyckad kväll :D Himla roligt <333 Puss påre gymman <3

2009-10-31 @ 21:33:46
Postat av: A´

aafan det var nice asså :D

2009-11-01 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0