Kvällen^^

Kom nyss hem från stan faktist, har vart ganska nice där inne. Visst vi gjorde liksom inget där inne med vi träffade folk allt. Dirket när vi kom in gick vi på stan en stund ,  köpte en roset som man har i håret. lite mått sött allt.
sen efter de tog vi spårvagnen men hoppade av efter nästa hållplats för vi såg adina och sara. så vi möte dom och snacka med dom en stund och så allt.. sen drog adina hem, och sara försvann efter en stund då.
då gick vi till donkan jag och nannis och köpte en glass.Muums !.
När vi satt och väntade på bussen hem så kom de två killar som gjorde så vi började skratta.Fyfan vad kul de vardå! . kan inte förklarar hur kul de var men ajaja.

Nice kväll iallfall.<3
Nu sitter jag här och lyssanr på musik och pratar med folk. ska snart allt gå ut med min ursöta hund.
^



jag äter  glass xD

Nannis ..


Kommentarer
Postat av: Nannis

Haha klockren dag på stan xD<3

2009-10-26 @ 21:47:40
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0