"posetiva" tisdag .

Min dag !
shit kan ja börja med allså, vaknade att ja försov mig så fick smink mig dö snabbt och äta osv. annras skule ja inte hinna till bussen och skulle ja inte hinna till bussen så betyder de att ja kommer föresnt till skolan. men ja KOM MED DENNA BUSS, pratde med felicia i tele på vägen till skolan, skojskoj. som ja inte hade sälskap på bussen fick fleicia bli mig egenom tele:..
Skolan idag har vart posetiv & negativt kan man ungeför säga, klara av mitt projekt i mosters stall, såg för hela klassen och pratade( helt otroligt att ja gjorde de som ja hatar att stå för hela klassen) de var de posetiva, negatia jaha ? vad ska man säga om de, att alla tjejerna i klassen var typ osamms, de låter sjukt bra! ..
Tur så håller dom närsta vännerna ihop^^eller vad säger ni brudar;)?.
Efter skolan så stannade jag en stund i stan" först såg ja och pratade med Linnis , Nannis & jonny en bra stund. sen vid halv 4 så drog Nannis sen efter en stund där så drog jonny med . så ja och linnis på stan där träffade vi på patty, ankihh & emma - trevligt trevligt allt.sen såg ja kim & ali med.
sen tog ja bussen hem vid 5 typ med ankihh som hon med bor i sörping.

Direkt när jag kom hem så vart de stallet, var i stallet runt 6 och var klar där vid halv 8 ..
sen hem och slappan av. min dag har gått fram och tillbaka känner jag,  mer negativt än posetivt.men ajaj kommer bättre dagar..

Folket vad händer ikväll?


FOTA: Ankihh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0