Shit " pinsamt"

vilken dag ! för det första höll ja på att för sova mig :O hum kanske inte de bästa men ajja ja hann med bussen de var ju tur de liksom. men träffade ankihh som vanligt på morgon och då börjar min roliga dag. 
jaha vad ska jag säga mer ? berä'ttade vad ja gjorde inlägget innan i skolan .men  efter skolan så gick ja ju och köpte min OHT box säsong 4 LOOVE på denna liksom.så blir att kolla på denna ikväll. 
jag pratade med nannis i tele när jag gick på stan & alla trode ja var dum ihuvudet eller något för ja pratade med höralurana.dom trode ja pratade för mig själv.Knäppa är dom allt tycker jag ! sennär ja gick till södertull så träffade ja  CEFFA. ståg och pratade med han jätte länge de var allt trevligt. 
 JUST JA ! SNAKCKA OM ATT DE VAR PIMSMANT NÄR JAG GICK PÅ BUSSEN , LILLA JAG BORDE NOG BLI BLOND IGEN^^ (a) jag skulle ta upp busskortet och så de skulle börja pippa men de gjorde inte de, ja vart dö sur och provade om emn funkade endå inte, då kollade ceffa på mig börja le då kom han som kör bussen och sa ( lilla gumman du borde byta kort för du har fel kort, du har bankomat kortet, ASSÅ SNACKA OM PINSMANT,ceffa börja skratta åt mig och de var värsta kön bakom miig och typ fullt på bussen. bra THILDA !!ahahhaha .

När ja kom hem vart de stallet ! ..




Kommentarer
Postat av: Nannis

vilken stund (A) <3



Hahaha xd

2009-10-20 @ 22:25:27
URL: http://xnannisx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0