Fredag..

Min dag idag ? hum ! jaha vad ska man börja med. *? jo var i skolan först då, hände verkligen inget där idag, eller jo, nu skojar jag med er! brandlarmet gick på och de var ingen övning. de bran tydligen på riktigt, men de bran tydligen inget,. fattar riktigt inte vad de var! men kan säga att ja frös ihjäl. hann inte ta med mig min jacka där ståg ja i leggings, linne  & en tunn tröja över. TACK. men fick stå där ½ halv timme bara, JIPPI jätte kul NOOOT. men efter se slutade vi, fick sluta en halv timme tidigare. niice allså så ja hann med bussen hem vid 3.
sen vart de stallet och tog hand om halle och sen hade ja kvälls fodringen.
När ja kom  hem vart de idol & sjävklart var ERIK bäst som vanligt och han sitter säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0