Blond?

En gång blond är alltid blond.^^ xD
nu är de så här att jag har blont hår på riktigt som inte många viste va ? alla tror ja är brunhårig men nepp så är de verkligen inte, men känner man mig väl så kan man förstå ibland att ja har vart blond.
som sakt ja tappade bort mina nycklar till stallet & skolan! fyfan vad duktig man är, de har vart borta hela veckan och nu hittade jag dom. kan ju säga att ja inte är så smart allså, ja letade i hela mitt rum & mina två väskor & alla mina jackor men inga nycklar där. tills sluta hittade min pappas kompis dom i min jacka som ja alltid har på mig ( jag har kollat där) de var ett hål i jackan så hade åkt ner där . jag viste inte att de var hål i jackan (a)  Hum märker ni att ja vart blond nu? ..

Men ja vart allt glad när ja hittade dom ..WIiiie :D



2008 , vilken gamla bild på mig !            2009  ganska ny

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli blond igen :D

2009-10-18 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0