APU & lediig

Heej allt gött folk.
idag har jag haft parktik och de kan man säga att de var slappt, ankihh och jag är ju så himla snabba med allt? kan inte fatta hur vi gör de! men vi är noga och allt med, men skit samma. red på natacha idag och gick jätte bra verkligen, inte ridit henne sen ja gick i lekis. OJ den hästen vart här länge nu.
mina hästar fick vila idag då, det är ons dom vilar då! men ajaja.
jag gick hem när ja slutade, kom hem och fixa ornign mig .byte kläder och shit.
Drog till ankihh och gick ner till willys & fix, skulle köpa något ha med oss till mantorp i morgon. ska köra trav med skolan. spenande! ,

sen när ja kom hem var de allt mat, efter de satt ja mig vid datan och sen gick ja ut och sparng :oo sjukt va? jag hade så tråkigt när man får lite ledigt från stallet. men ska hästen ta de lungt någon dag så blir de så här, hahah !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0