APU DAG,

idag började min dag slappat så ja kom 5 minuter försent till mig apu.
men de gjorde inget, som ja alltid är duktigt, hahaha, men jag och ankihh var jätte duktigt och snabba idag.
det går sjukt fort för oss.! 
så hon hade lite svårt att komma på vad vi skulle göra islutet innan vi skulle ta luche.
efter vi hade ätit så fick vi en häst vi skulle rida.
jag fick Leipa & de gick väl helt okej i början men sen vart hon jätte fin, men sen tyckte hon ja var jätte jobbig så hon börja muppa, men hon sluta sen.
Madde tycket att hon inte hade sett henne så fin förut, de är väl kul att höra- men hatar att ta i mot kompligmanger. jag vet inte vrf med jag gillar de inte.(pinsamt).
Det vart en gasnka rolig dag endå , vi jobbbar med våran handledare MADDE hon är ju klockren allså^^.




Nu sitter jag här hemma och nyss pluggat på hästen delar på hela kroppen. en lite sak som ja glömmer bort men ska nog kuna de tills på tors. sen sitter ja och försöker få tag på ankihh om några fråger om ett annat prov tills på fred. har jävla kvällsfodringen med !! hatar de. & ja är också hungrig :/ ja hittar inget ja kan äta här hemma jag borde vara blind. men så tur så kommer mamma snart och fixar något till mig hoppas jag . klockan är ju faktist snart 6 och jag åt senast kl 12 .. GOOOD ! .(Y) ,


Kommentarer
Postat av: ankihh

jag har ringt din mobil flera ggr nu, men den säger bara att abonnenten du söker kan inte nås för tillfället och blablablaa .. <3

2009-10-07 @ 19:30:21
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0