ankihh = godis

Nu är sitter man här igen, vet att ni har saknat mig-naavers ja skoja :) .
men kom nyss , jag var uta med ankihh som jag skrev inlägget innan då, jag köpte en lite läsk och en stor godis påse (a) jag har ju sakt att ja inte äter lägre sånt med de är undantag allt eller vas säger ni? ska manåka dö lång och gå upp tidigt och komma hem sent på kvällen så behövs godis påsen allt!ska upp kl 5 i morgon för bussen går lite efter 6 fyfan och sen kommer man hem vid 7-8 beror på vilken buss vi hinner med , man Aja.
som sakt ja var med ankihh och dig kan man aldrigha tråkigt med, de blir aldrig tust iallfall, prat prat prat hela idan och skratt men de ärväl så de ska vara med vänner ?Man kan säga att vi är lite galna. hahahah ^^
spioner hum de säger allt ! <3



Thilda ( jag) Emma & ankihh


Kommentarer
Postat av: ankihh

du är det bästa som hänt mejj !

den bästa av dom bästa vännerna <3

2009-10-21 @ 19:02:38
URL: http://ankihhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0